kaija

8/5

Publicerad 2011-05-08 22:36:44 i Allmänt,

Håhååjajaa, det var den helgen det. Längtar redan till nästa! Då äre lite party :)
Under helgen har vi grillat hos min bror och häckat där mest hela tiden tycker jag :) Oerhört trevligt. Idag var vi där först vid lunch och då ska jag låta berätta att en tromb/virvelvind drog förbi med buller o bång. Alltså det var det värsta jag sett i mitt liv hittills... Min bror, som stod o spika uppe på bastutaket ropade nåt om en virvelvind, jag kollade mot bastun och bakom den ser man typ barkbitar o annat skrot lyftas upp mot skyarna. Den kom runt bastun och lyfte upp locket till badtunnan två gånger och en bit av locket flög över till morsans tomt ca 50 meter bort. Barnens gungor blev det ett enda virrvarr av rep och TACK OCH LOV for den bort mellan grillen och trappan... annars hade nog våra korvar, tallrikar, muggar o div andra föremål stuckit sin kos. Det som kändes allra skönast var att den inte for mot ungarna som satt o lekte UNDER studsmattan... *ryser vid tanken*
Annat då? Jo... jag är lite "in lööööv", jag har köpt en ny fin begagnad cykel på Blocket, den är så schnygg :) Har inte ännu hunnit provcykla, men jag lägger upp en bild så ni får beskåda skönheten (som kommer ge mig skavsår i ett mindre roligt ställe).
Och en liten bisak... min mobil har börjat ge upp... tappar kontakten mitt i samtal, eller så är det tänkt att jag inte ska prata så mycket?! Skit i vilket, jag har andra planer, jag vill prata och då ska det inte bryta, så kanske kanske köper jag en ny "halobol" (som min dotter sa när hon var liten :)).
God night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela