kaija

22/5

Publicerad 2011-05-22 16:52:35 i Allmänt,

Så var helgen snart slut, framför väntar en arbetsvecka samt kalas till helgen. Våran lilla Lina fyller 6 år på fredag! Fammo har bakat frysen full till oss, tom tårtbotten har hon bakat, TVÅ stycken :) Jag har lovat Lina att vi gör tårtan tillsammans och sen får hon garnera den själv.
Idag har det varit/är kanonväder, bortsett från blåsten då. Jag har oljat in trädgårdsmöbler och förrådstrappan, riktigt somrigt kändes det görat :) Nu väntar jag på ett samtal från min bror, han ringer från stan och jag beställer pizza via honom, det är inte helt fel det :)
Nu följer några tokiga bilder på barnen, håll till godo:
Hugo är "muskelmannen" och Lina är bara fnittrig :) Underbara är dom i alla fall *love* :)
Nu ska jag hitta på nåt så dom inte bråkar dom små liven, för DET gör dom.

Kommentarer

Postat av: Göbben

Publicerad 2011-05-22 21:21:35

Riktigt bra att du oljat för det är långt ifrån min favoritsyssla. Vilka osedvanligt vackra barn vi har...och dom bråkar inte utan utvecklas ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-23 21:35:56

ang.barnen så håller jag med Patrik !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela