kaija

17/5

Publicerad 2011-05-17 19:27:31 i Allmänt,

Norges nationaldag idag, vad betyder det för mig? Inget, inget annat än att jag är irriterad som *piiiip* idag... Igår påbörjade jag ett projekt, som jag såg som ett trevligt roligt och lite upplyftande sådant och vad tror ni händer? Det går åt pipsvängen, naturligtvis... *piiip* igen. Nåja, lite humor är det ju, hör här: Jag kom på en så briljant idé, som att måla vårat typ 30 år gamla fula mörkbruna badrumsskåp, antikvit skulle den bli. Jag rengjorde den omsorgsfullt med målartvätt och målade insidan av skåpet... döm om min förvåning, färgen har inte torkat än *suck*. Detta skulle då bli en överraskning åt mannen min, det kan man ju säga att det blev, han får köpa ett nytt skåp ;)
Annat då, jo, under helgen hade vi våran trevliga fest, vi åt på Hulkoffgården och levde loppan hela kvällen :) Vi hade skitroligt! Fler fester måste organiseras framöver.
Det var alles för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela