kaija

1/6

Publicerad 2011-06-01 22:18:50 i Allmänt,

Siktet inställt på Hugos kalas och midsommarafton! Lördagen den 28/5 hade vi kalas åt våran numera 6-åriga dotter Lina, allt förflöt väl. Presenter fick hon, bla en klocka, ett halsband, pengar, div roliga leksaker, ritpapper, pennor, ett pussel på 260 bitar som hon redan lagt ihop en gång och säkert en massa annat oxå men mitt minne sviktar kraftigt.
Idag har vi varit på Cirkus Finlandia som firar 35 år, vi körde hela kittet, popcorn, sugrörsdryck, ostbollar och nå fiberoptik spön som man viftade med :) Vi hade en mycket trevlig afton må jag säga :)
Just nu sitter jag här och ugglar, jag är hungrig och vet inte vad jag ska äta... ska fundera ut nåt mummigt :)
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela