kaija

13/7

Publicerad 2011-07-13 22:10:55 i Allmänt,

Ett år äldre o lite klokare? Nä, nog är det bara äldre...nån klokhet känner jag inte av ;) Fyllde alltså år häromdagen, min far var upp och bjöd min kära familj till Kukkolaforsen på buffé, så gott! Tack pappa! Min älskade lilla mormor och morfar var med och DET kändes bra i hjärtat.

Dagarna susar förbi, semesterdagarna... fast jag njuter, jag lovar att jag njuter och SKA njuta av varje minut som går! Känner mig lite sentimental, men sån e jag :)
Dom susande dagarna har tillägnats att bygga grillstuga (YESSS!!!!! Äntligen blir det av :)), vi har nu gjort "botten", alltså vi (läs Patte) har snickrat ihop väggsektioner samt tak tidigare. Så i morron ska vi sätta fönstrena i väggdelarna. Vi har alla grejer, enda (och dyraste) inköpet är kvar och det är själva "kotakeittiö", men det tar vi sen när allt annat är klart! ÅÅÅÅ vad jag ser fram emot att sista spiken är slagen :) Jag kommer nog att flytta ut till grillstugan sen, så om nån vill träffa mig, välkommen dit :)
Eljest snurrar allt som det brukar,  man stiger upp, fixar frulle, fixar lunch, fixar middag... fixar kvällsfika... Ni vet, vardagslunk, men trivsam sådan.
Puss o kram på er! Jag skrivs när ni läs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela