kaija

24/4

Publicerad 2011-04-24 14:44:44 i Allmänt,

Tiden har igen runnit mellan fingrarna. I fredags (långfredag) då jobbade jag och efter jobbet bestämde jag mig för att grilla ute med barnen. Köpte en engångsgrill från ÖoB, som jag tyvärr underskattade och mina korvar blev till kol... Nåja, barnens blev perfekta i alla fall och det var ju ändå huvudsaken.
På natten vid 00:30 fick Hugo falsk-krupp, slutresultat att jag fick ringa 112 och få en ambulans, det gick inte över med kortisontabletter och sitta ute i friskluften. Proffsig ambulanspersonal fixade biffen, Hugo fick inhalera, rosslade dock fortfarande men mycket mindre. Dom åkte iväg där vid 01:40, Hugo somnade ett tag efer det och jag låg o lyssnade på hans rossel som till slut släppte helt. På morronen var han helt befriad från rossel och piiiip o tjut, som en ny kille mao :)
Igår hade Lina sin kompis S på besök, vi åkte över till min bror och där grillades lite körv. Sen gjorde vi nog inte mycket mer just igår.
Idag har vi varit ute mest hela dagen, hämtat utemöbler hos min mor och krattat lite o så, nu har vi haft lite matpaus och sen är det ju så himla hett i solen så jag är rädd att ungarna bränner sig. Vi pausar och går ut lite senare igen.
Här kommer några bilder på vårt grilleri på fredag :)
Glad påsk till er alla :)

Kommentarer

Postat av: Göbben

Publicerad 2011-04-24 20:54:10

Fyyyyyyy vad jag saknaar er! Imorgon ses vi...äntligen :)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-04-27 21:50:00

Så obehagligt när barnen blir dåliga speciellt nattetid. Emmas Alma fick åxå faslk krupp och ambulansbesök en natt i förra veckan...saknade Lina i dag...har jobbat i dag och i morrn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela