kaija

26/9

Publicerad 2010-09-26 21:08:48 i Allmänt,

Idag har jag jobbat, från kl 11-16, det var faktiskt en riktigt skön arbetsdag. Mina kära barn var hos mommo under tiden. Åkte o hämtade ungarna och blev bjuden på middag, kött o potäter, riktigt gott och framförallt lyxigt.

Har under kvällen gjort en smörgåstårta, det finns en i familjen (Patte) som är helt galen i det, så jag tänkte överraska honom lite i morron, fast nu ser han ju det här :) Ica hade inget riktigt smörgåstårtsbottenbröd, så jag gjorde av fralla, hoppas den blev god i alla fall. Jag gjorde även en extra, som barna får till frukost i morron.

I morron ska Lina få sin 5-års spruta, stackarn... När vi har vart o tagit den ska vi och hämta Oskar, dom har ledigt från skolan i morron. Jenna skulle komma med en senare buss.

Nu är det sofflocket som gäller, är lite sliten.

Have a nice evening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela