kaija

Kväll...

Publicerad 2009-03-11 21:18:31 i Allmänt,

Goder afton vänner och läsare :)

Har just gjort en sallad igen, size BIG, inte bra att frossa, men känner att behöver jag så gör jag det gärna i sallad.

Fick idag en snilleblixt, har härförleden köpt färg för att färga mina enda (ok, enda i MIN storlek) finbyxor och fick nu en snilleblixt, jag slängde i mina jeans (oxå dom enda i MIN storlek) och en tröja i samma färg, så nu blir allt färggrant...svart :) Appropå det, måntro vems kläder som är i min garderob egentligen??? Det mesta är som för trångt, sitter illa eller trycker eller drar... *suck* Hoppas jag om nån månad får skriva tvärtom att allt är för stort!

Ska faktiskt nu gå ner och ta ut kläderna ur maskin, studera resultatet och köra ett vanligt program till så att överflödsfärgen far bort, sen klart, kul :)

Resultatet mina vänner, det får ni läsa om i morgon, jag hoppas jeansen blir bra i alla fall, det är dom enda jag kan ha på mig på jobbet...


G´natt

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-03-11 22:12:35

Dom kommer att vara som nya! jag har kjol på mej för den trycker inte så värst mkt ....än...fan, jag har ätit en plopp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela