kaija

15/3

Publicerad 2009-03-15 09:28:52 i Allmänt,

Hej hopp!

Eftersom jag missat att berätta en detalj så tar jag det nu! Mina kläder som jag färgade blev bra, framförallt mina gamla finbyxor, dom blev som nya :)  Annat då, jo mitt viktväktande, har min 'invägningsdag' idag och jag har gått ner -1,8kg under första veckan!!! Känns SÅÅÅÅÅ bra :) Fast det är långt kvar till mitt mål, men det är en bra början.

Sen då, jo, igår skulle jag vara i Torneå i Bowlinghallen kl 18 och det var jag, jag och mina arbetskamrater bowlade till kl 20, efter det åkte vi till Tornionhotelli och åt, det var så sjukt god mat, jag åt nån sorts stekt potatis med lök och nån oxbiff (medium stekt) och en örtsås, drack vichyvatten till. Fast i ärlighetens namn, nog hade ett glas rött varit så mycket godare, men kör man så kör man! Men det bästa är att jag höll mig inom ramarna för pointsen, jag hade sparade och det räckte och blev över! 


Tänkte om jag NU skulle göra dom där kanelbullarna jag har pratat om i en vecka :) OM jag ids...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela