kaija

Samma dag...

Publicerad 2009-04-26 14:29:11 i Allmänt,

Fortsättning följer på denna dag.

Hugo, han somnade naturligtvis INTE, jag har varit så trött idag, så det går inte att beskriva i ord. Dessutom gjorde jag och Lina en underbar upptäckt...stopp i toastolen, spännande eller hur? Så, jag har ringt Haparanda Renhållning och bett dom komma på visit, tror nog dom kommer väldigt snart. Mannen som svarade hade nog velat höra nåt helt annat än att fara och spola en skitbrunn ca 4mil bort, men han sa sen lite 'trött i rösten', nå...vi kommer :)

Hugo somnade först kl 14 och det på soffan, han totalvägrade att sova i sin säng. Han åt en smörgås först och 'himlade' med ögonen, han höll på att somna med smörgåsen i munnen, vilket han gjort på dagis :) Lägger upp lite bilder senare idag, för att jag för tillfället har mobilen på laddning.

Det var alles, det lär ju komma mer text, det händer FÖR mycket här.

Här är bilderna!!!

Hugo somnade till sist!Min semesterpeng gick till det här företaget ;)Min älskade cafe latte, dricker det varje gång jag går på fik :) Har inget med denna dag att göra, men gott är det ändå.

Kommentarer

Postat av: sopgubb1

Publicerad 2009-04-26 18:13:00

Hoppsan, var det tom VD:n för renhållningen du hade på besök...

Postat av: sussi

Publicerad 2009-04-26 23:38:08

Fick du paskaputket auki? o vad gulligt foto på Hugo där han ligger o tar igen sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela