kaija

16/12

Publicerad 2011-12-16 08:06:25 i Allmänt,

Lucia har varit och farit, inte länge till julafton :) Som ett barn väntar jag... hrm... om jag ska vara ärlig så har jag inte missat ett enda avsnitt av julkalendern, som för övrigt är en väldigt bra sådan. O jo, jag har en egen julkalender oxå... man kan väl ändå säga att jag har barnasinnet kvar va? :) I år ska julen firas som så att vi äter hos min mor och styvfar och sen åker vi hem till oss hela bunten. Hit hem kommer tomten sen, så himla mysigt. Jag tror att tomten är på Thailand just nu o njuter av sin sista dag, för om jag minns rätt skulle han komma hem den 17 december ;)  Jaja, livet i norr är alltså bara helt underbart, det dåliga just nu är denna snölöshet... eller det som började bra slutade i moll kan man säga. Idag är det 0,5° och då förstår ni, den snö som är kvar är tung, blöt... o även hal på sina ställen. Har en "to-do" lista till helgen, där bland annat "Tomteverkstad" ingår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela