kaija

Sitter och ...

Publicerad 2009-03-07 20:39:57 i Allmänt,

Sitter och kollar melodifestivalen, äter lite godis och tar ett glas rött, tar det rätt lugnt mao :) Jobbar dock i morron så det blir väldigt lugnt. Annars har jag som sagt jobbat idag oxå och varit på dop, allt gick bra, lilleman fick sig ett namn och smörgåstårtorna var svingoda, en med fisk, andra med kött, mums!!!  Tyvärr gillar inte min mage smörgåstårta, mår dåligt efter att jag har ätit sånt, varför vet jag inte, men ibland tar jag smällen...

Har planerat börja viktväkta i morron, måste komma igång med att räkna points och vara duktig! Det här går liksom inte mer, skriver vartefter hur det går. Har ju beställt vv-brevkurs för länge sen, men det blev som inget av det, men nu tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela