kaija

Samma dag...

Publicerad 2009-03-19 22:35:58 i Allmänt,

Nu känns det bättre, jag tror att mitt viktväktande tar ner humöret...eller nä, jag ska inte skylla på det, jag har ett himla dåligt morronhumör helt enkelt, som går ut över allt, men det går även över :)

Nu känns mitt hem som mitt, min man som min och allt är frid och fröjd.

Har som sagt jobbat hela dagen och kom hem nu på kvällen, lämnade grejerna och for över till 'grannen' (här kallas det granne om man bor inom en radie av 5km :)) och drack en kopp kokt kaffe, alltså som man kokar i panna på spisen, det var såååååå gott! :)

Här kommer lite bilder på min familj och vad dom sysselsätter sig med under dagarna då jag är på jobbet!



Hugo och Lina spårar hareNärbild på HugoLina i närbildVår skogskojaSnö är underbartPappa lagar lunchen denna vecka :)Barnen och lunchenLina med sitt tefat

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2009-03-19 23:01:12

det syns att barnen trivs.Hugos min och ögonen....

man kan inte annat än skratta.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-03-20 14:40:12

Klart att ens humör inte alltid är i topp när man väktar...I dag har vi firat Katta och jag åt 2 mockarutsbitar!!!!!Men förstå nu vad jag INTE får äta mer av denna helg...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela