kaija

27/3 Fredag

Publicerad 2009-03-27 20:24:02 i Allmänt,

En sista arbetsdag denna vecka, skönt! Har inte gjort så mycket efter jobbet, men har fått ungarna i säng, har eldat lite i bastun (om jag ids gå och basta), hängt upp tvätt, laddat ny maskin, fyllt på pellets...lagat mat, tömt diskmaskin... öh... jag har ändå gjort en del, just ja, icke att förglömma, dammsugit! Nå, nu tar jag det lugnt i alla fall, känner mig lite förkyld, lite trött och hungrig, måste nog äta nåt till kvällsfika, ska fundera ut nåt gott.

Lina har ritat en teckning till hennes dagiskompis som har kalas i morron, hon har även beundrat presenterna :) Vi slår in dom i morron tillsammans, hon är så nöjd att få fara på kalas, det är stort för en snart 4-årig tjej :)

Vi hörs igen :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-03-27 21:46:16

Men vad du hunnit med mkt sen du kom hem...själv har jag legat däckad i migrän i flera timmar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela