kaija

19/3 Ytterligare en dag

Publicerad 2009-03-19 07:48:21 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag ska jag jobba igen, har ingen lust, det är för fint väder för det sen jobbar jag i morron oxå, ledig i helg!!! Ska njuta av livet i helgen, fast jag borde städa, mitt hem ser inte ut som att det är mitt hem nå mer, det ser rent hemskt ut, ingen ordning på nåt... det stör mig och jag känner sammtidigt att jag har tappat all inspiration för hemmet, ids inte ens byta gardiner fast jag har köpt nya. Mycket beror på att jag inte får göra nåt i lugn och ro, vad jag än börjar med är nån och gör hyss nån annanstans så man får springa runt som en galning. Det som är just nu det jobbigaste det är att Hugo vaknar kl 6 oavsett när han har gått för att sova, han är ju trött redan nu, i och för sig har han sovit en ok natt, men han har varit så aktiv på dagarna så det känns som att han sover för lite.

Viktväktandet går bra, fast det är ju lite tidskrävande på sitt sätt, måste planera så mycket, särskilt nu när jag jobbar.

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-19 09:58:46

Hej Carina, vad KUL att du också är här på nätet :D. Det där med sömn, öhum, Kajsa sover hackigt, Linnea kommer springandes med flås i halsen mitt i natten och vill sova med oss, så det enda som är positivt är att Linnea sover bra om natten, förutom det där med att hon kommer till oss, vi tycker det är mysigt att ha henne hos oss, men det kommer bli trångt när Kajsa väljer att göra likadant, haha. Kajsa sover inte alls bra just nu, vaknar i snitt varannan timma och vill äta, oftast så är det gaser som väcker henne, då kommer hon på att hon vill äta, så man är en zombie igen. Linnea har fått börja lite smått på dagis igen, kul för henne! hon måste få leka lite vid sidan av andra barn och framförallt träffa andra barn, det tycker vi är viktigt. Jag vill komma och träffa dig på jobbet någon dag, såg att du var ledig helgen, ska försöka pricka in en dag nästa vecka!! Ha en underbar ledig helg. Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela