kaija

10/3 Early morning...

Publicerad 2009-03-10 05:57:02 i Allmänt,

God morgon!

Idag jobbar jag, från 7-14:30, rätt skönt att sluta såpass tidigt! Ett problem som just nu förföljer mig är min rygg, jag har fortfarande jättedåligt i ryggen, det känns inte alls bra. Ska nog ringa till Sandberg i Kalix om inte jag skulle kunna få en tid där igen, han är den enda som varje gång jag haft problem i ryggen har fått till det! Igår kväll bastade jag och smorde in mig med Tigerbalsam så hela huset luktade, det hjälpte ju inte alls, mer än att det sved i ryggskinnet och det rann från ögonen...

Annars är det en helt vanlig tisdag, så här långt!

(mitt viktväktande går strålande, än så länge :))

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-10 08:31:14

Jäsikens rygg, den får ju återfall titt som tätt! Håller tummarna att Sandberg "får till det" även denna gång ;)

BRA viktvaktat! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela