kaija

19/6

Publicerad 2009-06-19 12:49:19 i Allmänt,

Midsommarafton...Rönnerdal dansar och kattfötter och blåvioler, fast här är det bara kallt, här dansar ingen, varken jag eller en kattfot. Men ÄTA, det ska vi göra, med eller utan Rönnerdal ;) Vi har blivit bjudna på middag hos min mor och Erik, när jag ringde höll han som bäst på att röka lax, jag anar en underbar midsommarmiddag :) Ska nog ta med lite glass dit som efterrätt! Hugo vill inte sova middag idag, så han lär bli grinig sen, men han somnar ju fortare på kvällen i alla fall. Annars då, nå, inget gammalt och inget nytt, semestern börjar på måndag, är dock ledig den här helgen oxå. Ha det nu bra alla nära och kära, vi hörs en annan dag, då solen lyser och Rönnerdal dansar och kattfoten, den får väl bara hänga med ;)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-19 18:20:14

Hej och Go Midsommar! Jepp, Dino lever än! Otroligt! Hon ligger på den och gnager på andra prylar, likes it alltså, och gnager inte på DEN. (Hittills) Och den andra prylen... I love it och det är så gulligt, men tog faktiskt ner den när jag fick besök ;) Kan inte riktigt stå för det ;)))

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-06-20 22:36:55

Ha en riktigt härligt skön semester och jag hoppas med hela mitt hjärta att du och patte får slåss om ett litet täcke heeeela sommaren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela