kaija

17/9

Publicerad 2013-09-17 10:18:00 i Allmänt,

I lördags begravdes morfar, jag och barnen var på begravningen med hela min släkt från mammas sida. Det var fint och det var sorgligt. Morfar var krigsveteran så han fick en vacker grankrans från dom andra kvarvarande veteranderna i Torneå, det var en fin gest. Nu när begravningen är över så känns allt något bättre i alla fall, vi visste ju alla att hans tid var kommen, men ändå blir man överrumplad av det. Vila i frid morfar

Idag börjar jag och jobba kl 12, har en sockerkaka i ugnen, har gett mig *piiip* på att få till en perfekt sockerkaka en vacker dag! Häromdagen åt min man en så tragisk och trasig sockerkaka, men han tyckte den var god i alla fall... alltid nåt ;) Men NU jädrans ska den bli perfekt! Ha det så trevligt alla mina läsare, nu ska jag datorisera en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela