kaija

1 Maj

Publicerad 2013-05-01 19:48:00 i Allmänt,

Nu är det nära, sommarn alltså! Gud så skönt det är :) Gräset är ännu ganska blött, men det finns knappt nån snö kvar, bara i dikeskanterna. Jag, Patte, brorsan och hans fru var i Oulu från 27/4-28/4, det var så himla trevligt. Även om det bara är EN natt så hinner man njuta i massor! Vi åt gott och drack gott och sov LYX :) Vi hade ett jättefint hotellrum, det var typ två rum och sen en stor balkong samt BASTU! Jag bastade medans Patte sov på balkongen i solstolen ;) Alla har vi våra nöjen. Jag har så blodad tand för att resa nu, har nog aldrig haft det förut. Nu kan jag liksom förbise att jag är rädd för att flyga...och då är jag VÄLDIGT resesugen! Ska spinna vidare på en resa. Nu barn fort i säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela