kaija

7/4

Publicerad 2013-04-07 20:12:00 i Allmänt,

Söndag, bio-dag för mig och småtrollen, vi såg filmen "Croodarna", helt underbar! Gå o se om ni får chansen! Försöker nu få barnen att sova, det är inte det lättaste på söndagkvällarna. Igår var barnen med min bror + familj till skogskojan, medan dom var där passade jag på o skidra med hunden, det blev 2 timmar på skidor! Jösses så jag tränar... hehe, väldigt sporadiskt, men har försökt att varje dag göra nåt. Idag blev det inget sånt, men tar igen det i morron! Annars har jag lagat lite mat idag, gjorde en skinklasagne, men som vanligt när det gäller mig så blev det inte alls som på receptet ;) La till lite o drog ifrån men det blev faktiskt riktigt gott! Så nu har jag nyttjat påskskinkan jag köpte, till max. Ha en fortsatt trevlig kväll, jag ska ta och vara med Nestor lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela