kaija

18/9

Publicerad 2012-09-18 07:57:00 i Allmänt,

Idag tänkte jag att jag skickar Lina med bussen och sen kryper under täcket, för jag var så trött... Vad tror ni hände? Jo, jag skickade Lina med bussen, drack 3 koppar kaffe och tröttheten finns inte ett spår av, hmm, rätt skönt. Ska som vanligt kocka lite, tänkte tillaga nån lunch åt mig så jag slipper köpa från Ica. Solen skiner till skillnad från igår kväll, kände mig som en dränkt katt när jag var ut på kisspaus med Nestor. Apropå Nestor, han är nu dryga 5 månader gammal, han har lugnat sig en del, bytt ut dom vassa valptänderna mot nya trubbiga ;) Livet leker helt enkelt. Nä, nu ska jag göra slag i saken, lunchlåda!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-09-22 08:33:01

Å tänk att du slapp den dåliga andedräkten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela