kaija

15/10

Publicerad 2012-10-15 11:05:00 i Allmänt,

Livet på landet. Jag har mina små huvudbryn, idag är den stora frågan, VAD ska jag göra för gott av en älgkalvstek? Idéer mottages tacksamt! Annars då, ja, vv går inte så som jag tänkt, men men, jag var hos doktorn och hon sa att jag har rätt lågt blodtryck 105/70 (orsakar yrsel, ja MYCKET yrsel) så jag kanske inte ska gå ner i vikt?! ;) Man hittar en liten genväg i allt... Fast det voro trefvligt om man fick på sig den lilla svarta en dag.

Annars då, jodå, tack, bara fint. Har bytt gardiner till köket, jag hittade svärmors gamla rutiga gardiner, ala 1990 och vet ni, I LOVE IT :) Lina blev helt till sig och sa att det var sååå fint och Jenna tyckte att det blev mysigt, ja, så nu hänger dom där och jag ska fixa omtag bara :) Billigt och bra med andra ord!

Sen har jag varit till mattaffären och hittade naturligtvis min älskade vävda trasmatta! Vet ni hur vackra dom är??? Jag vill HA! Jag SKA ha! Tänk till julen, jag ser ju en sån gammeldags jul framför mig, där alla samlas och trasmattorna är på sin plats åh... Det ska fixas i år, så är det bara :) Julen ska planeras in i minsta detalj.

Ha en bra dag och sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela