kaija

27/5

Publicerad 2012-05-27 21:40:08 i Allmänt,

27/5-05 kl 03:46 kom ett litet troll till oss, Lina :) Idag har hon fyllt 7 år och är stora tjejen. Igår hade vi kalas åt henne, hon var mycket nöjd med kalaset och det känns bra i mammahjärtat. Idag fick jag frukost på sängen, morsdagsfrukost och ett helt underbart kort av Lina, fick en tår i ögat när jag läste vad hon hade skrivit. Livet är helt enkelt underbart! Förresten, hon var oerhört nöjd med sina presenter, det fick hon ju hur många som helst, bl a en "one piece" av fammo och Sven-Erik och en typ av vävstol av Mommo och Erik, leksaker av kompisarna och av Pattes mormor och morfar fick hon en mugg "Iittala - taikamuki" och lite godis. Ja, jag har fotat, men har så avancerad kamera just nu så jag måste kolla hur jag får fotona på datan osv, återkommer med bilder :)
God natt, är efter denna helg helt ledbruten och dessutom har jag just bastat... och den sög det sista av krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela