kaija

23/5

Publicerad 2012-05-23 22:46:21 i Allmänt,

Onsdag kväll, borde ligga i sängen men... nä, det gör jag ju såklart inte :/ Börjar jobba kl 7:00 och det innebär en rätt tidig uppstigning. Annars har det inte hänt nåt dessmer, på lördag har vi kalas, dotra fyller 7år på söndag, varför går tiden så här fort??? Känns jobbigt faktiskt, man har sin tid här på jorden och man ska försöka göra det bästa av den tiden. Ibland känns det som att man längtar än hit och än dit och glömmer leva i nuet, alltså riktigt njuta av nuet och allt som händer just då... Är nog en liten smula djup och filosofisk av mig ibland.
Om två veckor hämtar vi våran hund, det ser jag fram emot, ser även fram emot tiden innan vi hämtar den, ska njuta av lugnet ;) Nä, nu ska jag dra mig till sängs överleva morrondagen och baka när jag kommer hem från jobbet! Lina ska få ett redigt kalas, men sju sorters kakor och tårta, det ska hennes mor ombesörja :) Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela