kaija

4/6

Publicerad 2012-06-04 11:46:49 i Allmänt,

Idag ska min son till tandläkaren, tror det går bra, han är så duktig min lille kille :) I morron är dagen D, då ändras vårat liv, en ny liten familjemedlem flyttar in, vi alla ser med spänning fram emot våran Nestor. Han är idag 8 veckor gammal, så det är dags. Patte kommer att vara "husseledig" i 9 veckor och på den tiden ska mycket nytt läras åt lillskiten. Jag har valpsäkrat och fixat och donat, NU är jag redo för en valp i huset! Får dock sätta lite skydd för kablar o sånt, men vi får ju ha koll på killen tills han inte tuggar på allt tänkbart nå mer. Annars, livet är underbart, är lite nostalgisk, min dotter har skolavslutning i kyrkan nästa torsdag morgon, här är en mor som kommer att vara blank i ögonen och gömma sig bakom kameran... o harkla sig lite o låssas vara lite förkyld, högst tillfälligt. "Den blomstertid nu kommer" kan få mig att böla när som helst, kommer tom i håg mina egna skolavslutningar med klumpen i halsen o tårar i ögonen. Nog om det, men det är bara o inse, barnen blir äldre hela tiden. Ta hand om varann.

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-06-18 07:20:05

Jag har exakt samma känsla när Den blomstertid sjunges...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela