kaija

6/2

Publicerad 2012-02-06 13:41:45 i Allmänt,

Vi har haft några riktigt svinigt kalla dagar, på fredag när jag kom hem efter jobbet så var mätaren nere på -40° i bilen...*brr* och fram till idag så har det inte vart över -30° en endaste gång. Idag är det -21° tack och lov. Igår bestämde jag och Jenna oss föra att trots kylan gå ut på en promenad, det var en väldansk frisk och skön sådan. Allt handlar om hur du klär dig, jag frös inte alls, inte ens om kinderna! Viktväkteriet har gått egentligen bra, men trots att jag skött mig så har jag gått UPP(???) 600g... känns inte bra, MEN jag är så taggad på att gå ner, så jag misströstar ICKE, jag bestämde då att jag börjar promenera och äter 2 points mindre per dag, så får vi se om en vecka om det har hjälpt. HEJA JAG (och såklart HEJA LENA, min medspelare ;))!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela