kaija

23/2

Publicerad 2012-02-23 16:44:15 i Allmänt,

Idag föddes ju då Kronprinsessan Viktorias och Prins Daniels dotter, lite gulligt är det ju trots allt :) Som vanligt satt jag tårögd och tittade på presskonferensen kl 07:00 och irriterades över dessa tårar... känsligare människa får man väl söka. Nåväl, barnet är fött och allt har gått bra och jag önskar all lycka :)
Till mig och min familj då... Vi har åkt på skitsjukan, ja, ialla fall jag, Hugo spydde... Lina hade det förra veckan, så vi borde kanske vara fria eländet nudå. Läste på FB att även Oskar fått det. Jag och Hugo blev dåliga natten till igår, eller redan i förrgår på jobbet var jag lite krasslig i kistan... fick feber och sprang på toa hela natten och Hugo stackarn spydde ner sig och sin säng. Nä, nu jädrans är det färdig sjukat! Har VAB ännu idag, vill ju inte att hela dagiset ska smittas för våran skull.
Mitt viktväkteri går ju förstås strålande eftersom jag inte kunnat äta... Men jag väntar till nästa måndag med att skriva hur mycket jag gått ner.
Livet leker i övrigt, är ännu bubblig i magen, men har inte ont och mår inte illa.
Tack för ordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela