kaija

4/10

Publicerad 2011-10-04 20:25:45 i Allmänt,

Idag är det tisdag, har haft VAB... Lina har haft feber, Hugo hostar och det är bara förkylning hit och dit. I morron ska vi dock till skola/dagis. Vi har inte gjort så mycket, mest slappat, rätt skönt :) Det absolut skönaste var ju faktiskt när jag på morgonen vid kl 6:30 kollar ut genom fönstret och ser att det ösregnar, då vände jag mig om och drog täcket runt mig och sov till 8:30 *skööönt*!
Har varit lite duktig oxå, var på RPM i 30 minuter, det var en riktigt plågsam upplevelse idag, känner början av hosta :( Kanske var det därför som jag totalt kurkade av träningen?
Livet i övrigt är väl som det är, eller som man förtjänar, helt enkelt underbart ;)
Förresten, i lördags var vi på 40-års fest, mycket god mat, trevligt folk och allt var bara bra, tja utom en sak då... Patte fick öroninflamation och gick hem före 21. Jag stannade och hade trevligt till 01 :)
Nu ska jag läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela