kaija

6/11

Publicerad 2011-11-06 11:22:01 i Allmänt,

Hej o hå :)
Här sitter jag i min nattsärk och datoriserar. Har fått bokat en träning idag, spinning puls får det bli, det är sååå skönt... efteråt :) Annars har här inte hänt mycket, har jobbat på o lagat mat o ja, det där vanliga. Lina har fått jättehostan fabian och har även feber o snuva, Hugo hostar men inte lika mycket som söstra. Det låter faktiskt som en lungklinik i tv-rummet just nu... hon hostar helt hysteriskt mycket, stackarn :(
Igår hade vi disko i barnens rum, vi hittade Oskars gamla diskokula, det blev ju genast mycket skojigare då :) Lina har tecknat hela händelsen. På tröjorna står bokstäver för vem som är vem, jag sitter på Hugos säng (med grönt påslakan) och dricker kaffe, barnen dansar och diskokulan står på "trapphyllan" och cd-spelaren på fönsterbrädan. Vilka underbara detaljer, den teckningen älskar jag! Äsch, jag får inte ändrat bilden rätt... det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela