kaija

12/3-11

Publicerad 2011-03-12 09:19:29 i Allmänt,

Godmorron hela världen, känner mig pigg, kry (sånär som på lite snuva) och glad :) Idag kommer min kusin och hennes dotter upp från Stockholm, eller dom har nog redan kommit m bussen! Ska mao till stan för att inhandla lite mat och dryck till middag :) Tror nog det blir tacos, det är ju enkelt och supernajs! Kanske hinner jag ändra mig oxå... återkommer med info om maten senare.

Vädret är helt underbart, hittade trappan under snö som fallit från taket... tog lite kalorier och tid att få bort den ;)

Lägger upp lite bilder som jag tagit nu på morronen.

Morronbestyr Lina Hugo

Morronbestyr               Lina och Hugo pusslar för fullt :)

Klart



Finland lykta
Vy från vår dörr           Så fint väder att det är kul o fota vadsomhelst :)

Alltså, vad vi har det vackert här vid Torneälv, skulle inte vilja bo nån annanstans!

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela