kaija

19/6

Publicerad 2011-06-19 23:20:07 i Allmänt,

Snart fyller min lille pojk 4 år... vart tusan tar tiden vägen? Han är så stor nu, han fixar en massa själv, samtidigt som han ibland inte kan, det är väl jobbigt att bli stor kanske? Lilla killen, jag får nästan tårar i ögonen av att inse att jag inte har nån liten bebis mer. Nåja, livet går vidare, vi firar lillmannen på tisdag, det är då han fyller år! :) Jag ska beställa en Spiderman-tårta åt honom, det _vet_ jag att han vill ha :)
Idag har jag återigen sytt lite, två väskor gjorde jag helt från grunden, en väska hade jag påbörjat för säkert 3 år sen, så den fixade jag slutligen. Måste fara till stan o köpa lite kantband och sytråd, ja o så tyger såklart :)
Pattes mommos väska  Min mammas väska    "ingens" väska :)
I morron ska jag återgå till att sy :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-06-21 20:55:22

Joho...MIN väska!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela