kaija

3/1-11

Publicerad 2011-01-03 17:29:42 i Allmänt,

God jul och gott nytt år till er alla, jaja, i efterskott då, bättre sent än inte alls.

Vi firade jul hemma, nyår hemma och däremellan var vi en sväng till Helsinfors, en blixtvisit skulle man kunna kalla det :) En kort summering, allt har varit trevligt/roligt/gott och helt enkelt underbart.

Idag har jag jobbat, började kl 07:00 och jag kan lova att när klockan ringde 05:15 så trodde jag att jag minst var död... men det var bara o masa sig till köket, på med kaffet och ner i källaren o duscha! Jag blev människa efter det, åtminståne ett tag, är trött som ett as...

Kräksjuka härjar i vårt hem... Hugo har spytt en gång på dagen, nu sover han dock och han har tom ätit och druckit utan att nåt har kommit upp, vore skönt om det slutade vid det. Lina stackarn däremot... hon spyr direkt hon får i sig nåt, inte alls kul. Hon mår riktigt dåligt, fast alla vi vet ju att man oftast blir människa rätt fort i alla fall.

Till mat då, gjode "stekt spaghetti special" och det vart så himlans gott, använde både ostronsås, sesamolja och sambal oelek i det *mums* :)

Nu ska jag surfa vidare, vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela