kaija

14/2-11

Publicerad 2011-02-14 08:23:06 i Allmänt,

Alla hjärtans dag idag, kanske borde jag göra nåt "romantiskt" till när min man kommer hem? Eller kanske inte? :)

Min helg har gått i magsjukans tecken, Lina har spytt hela lördagen, natten till söndag o ännu på söndag morron innan hon blev normal igen. Stackars lilla flicka, usch så jobbigt hon hade det. Har ätit mat som min man inte skulle drömma om att äta, jag har nog varit typ Italienare i mitt tidigare liv ;) Lägger upp lite bilder på min mat och dryck :)

I förgår kväll bakade jag en kladdkaka, smaksatte grädden med pepparmint och socker och det blev faktiskt riktigt gott.

Ha en bra alla hjärtans dag :)

"Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig."

Hugo bjöd på mat Min matdryck Min medelhavsmat
Hugos bjudning            Mitt goda vin               Min veggomat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela