kaija

25/9

Publicerad 2010-09-25 09:44:19 i Allmänt,

Hoppsan vad tiden har runnit iväg.

Egentligen har inget vettigt hänt, semestern är slut sen länge, älgjakten har börjat och valet har kommit och gått. Lina har börjat 5-års gruppen, är en stolt och stor tjej, Hugo har funnit sin plats på förskolan utan sin syster och han gillar att vara där.

Ekfors bestämde att han ska ta lagen i egna händer och stängde av strömmen till skolan och vattenverken... så nu drivs dito med el-verk... Blir intressant att se hur länge han får hållas...

Igår kväll hade Rauptier fest på folkan, kunde inte vara där, hade vart roligt. Jag har jobbat igår, hela dagen och innan allt var som det skulle kom vi hem först 19:30 och därefter väntade en köttbunka på mig, jag var sliten och slut efter att jag fixat den.

Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske ingenting eller nåt annat :) Nu ska jag i alla fall hämta en kopp kaffe till, så jag blir människa.

Ha en underbar blöt höstdag alla läsare (om jag har några nåmer ;))!

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2010-09-25 21:00:39

troget kollar jag din blogg,trevligt att hitta nå nytt o läsa,skulle va kul med uppdatering liiiite oftare.

hälsa och krama barnen,kram till dig också <3

Postat av: Göbben

Publicerad 2010-09-26 01:50:08

Raubtier ska det vara och jag hade också gärna varit där :) Nä, nu ska jag masa mig i säng så jag orkar fara ner till helvetes hålan imorgon. Nu är det inte länga kvar av denna arbetsvecka... Puss & godnatt! :)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-09-26 20:23:19

Jag tänkte åxå fara på Raubtier MEN fick en sjuhelvetes migrän i stan som tackolov gick över under kvällens lopp men som definitivt inte skulle ha klarat av Rautier...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela