kaija

29/6

Publicerad 2010-06-29 11:20:14 i Allmänt,

Hosta, hosta o åter hosta... jag känner mig handikappad, Lina hostar så att hon stårknar... Hugo hostar... o jag har ingen röst och hostar gör jag oxå. Har ringt till Vårdcentralen igen, nu F*N får dom ju skriva ut nåt hostmedel som gör att man åtminståne får sova ifred! *irriterad*

Igår kom PK-bygg (tror jag firman heter), han fräser stubbar, men det tillstötte komplikationer, det läcker hydraulolja och då fick han det inte klart... synd. Metria karln var här o mätte in det han skulle mäta, kartan skulle vara klart idag. Han gick ut på 99:an o mätte nåt, jag tänkte glatt att han utökade våran tomt så jag fick ringa Vägverket o be dom flytta vägen, för den står helt fel ;) Tyvärr var det nog inte riktigt så...

Annars då, jo, är hemma från jobbet pga heshet, hosta, snuva och en fortsatt inflamerad häl... *platsförtusenmiljonersvordomar*...

Måste i alla fall gå ut en stund, man dör hit in annars.

Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela