kaija

27/6

Publicerad 2010-06-27 09:46:13 i Allmänt,

Midsommar kom o gick... Patte har jobbat som f*n och vi har försökt att tömma allt från gamla garaget, det är en del kvar ännu. Hugo har blivit en blöjtorr kille, han har slutat helt med blöja! Han har inte blöja ens på natten! *stolt* :)

På midsommarafton var vi ju som bekant på bröllop, det var så vackert, fick en tår i ögat när dom kom gåendes ner mot stranden där paviljongen och prästen stod. Vi fick så god mat oxå, allt var rätt igenom bra! Tack min vän Veronica och Tobbe för att vi blev bjudna!

Förra söndagen så fick jag och Hugo åka till Kalixakuten och andas adrenalin och så fick han betapred... han fick falsk krupp igen :( I augusti kommer dom att göra en vidare undersökning av både Hugo och Lina om det rör sig om barnastma. Själv är jag oxå risig som bara den, hostar och kraxar... dessutom har jag fått nåt i hälen som heter  "plantar fasciit"...typ hälsporre som gör jävligt ont. Det är en inflamation där... kan ta upp till ett år innan det blir bra, men ska nu äta pronaxen vilket är inflamationshämmande. Det om detta.

Metria gubben kommer som sagt på måndag och sen ska det nog vara klart för att söka byggnadslov nudå... Jo, och stubbfräsaren kommer oxå på måndag! Annars har det inte hänt så mycket.

Ha det gött mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela