kaija

1/6

Publicerad 2010-06-01 22:43:24 i Allmänt,

Här har det hänt lite av varje, Lina är numera 5år :) Vi har kalasat i dagarna två och födelsedagsbarnet är mycket nöjd. Hon fick en ny cykel, en röd fin Monark med en cykelkorg där hennes älskade Hjördis kan åka (för er som inte vet är hjördis en mjukisanka). Hon fick en massa annat oxå, bla barbiedocka, hello kitty spel, pysselgrejer, en porslins servis osv. Tårtan gjorde vi själv och den blev både fin och god, ska fixa lite bilder senare (dom är i Jennas kamera) :)

Nu börjar förberedelser inför nästa "kökkäjäinen", min bror ska gifta sig och det nu på torsdag, fest hålles på fredag... har inga kläder... har ca 30kg´s övervikt... håret ser fördjävligt ut... men vatusan, jag ska ha kul ändå :)
Den 21/6 fyller min lilla Hugo 3 år, så kalasförberedelser blir det igen, ska baka tårtbotten och bullar, bör räcka så.

Sen fyller jag själv år, men det firas väldigt sparsamt, vann nämligen ett presentkort till Nya konditoriet på 250:- så jag ska beställa en smörgåstårta... som jag antar att min man kommer att äta upp ;)

Min far har vart och hälsat på oxå, vilket var väldigt trevligt, det är inte så ofta vi ses då han bor i Helsingfors.

Nu ska jag sova, eller försöka åtminståne, g´natt!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-06-06 09:32:00

Strunta i din sk övervikt! Du har charm och utstrålning och det slåt tam tusen bra mkt högre än att vara smal! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-06 09:32:36

ta mej tusan ska det vara...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela