kaija

3/7

Publicerad 2010-07-03 19:13:46 i Allmänt,

Igår var kommungubbarna o märkte ut vattenledningen, har vart där o stegat idag och inser att garaget nog ryms utan problem ändå *pust*. Vad har vi pysslat med då... igår ingenting speciellt, men idag desto mer :)
Min mor kom för att hjälpa mig,  vi bar ut lite virke från gamla garaget och städade till litegrann, så det inte är så mycket sen att tömma därifrån. Har dock fått betala för det, min häl värker som f*n nudå :( Sen har jag gjort hemgjord pizza idag åt oss och nu har ungarna badat i baljor i bastun! Tanken är att dom inte ska ha insomningssvårigheter ikväll ;) Dom har hjälpt till där ute, att dom har burit små brädbitar, ojoj vilka duktiga ungar vi har :) Nu är det Bamse och jag tror att det blir säng snart, om inte Hugo somnar på soffan...

Jag ska duscha och sen funderade jag faktiskt på att ta ett glas vin! Det tycker jag att jag är värd en dag som denna!

Ha en bra kväll!

P.S Jag ska bli miljonär ikväll... känner det på mig... lotto... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela