kaija

22/4

Publicerad 2010-04-22 17:53:56 i Allmänt,

Förra helgen fixade vi lite här i huset :) Det började på fredag, Patte och barnen städade, alltså det var så fint när jag kom hem så jag visste inte till mig av lycka. På lördag så kom vi på att vi byter rum med Lina, så vi konkade grejer fram och åter, tillsist var våran dubbelsäng i Linas lilla rum och Hugos och Linas sängar i vårat gamla sovrum, så bra det blev! Enda kruxet nu är att få dom att somna, dom babblar o babblar tills dom somnar, varje kväll :) På söndag hade jag migrän, jag gjorde inte mycket, men Patte o Jenna la nytt golv i hallen och på måndag la vi nytt golv i vårat nya lilla sovrum och vi tapetserade oxå *pust* :) Jag är så nöjd, det vart så himla mysigt! Känns som att man nu kan smida medans järnet är varmt, får väl hitta på nåt när Patte kommer hem :)

Det var alles :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela