kaija

4/11

Publicerad 2009-11-04 17:07:39 i Allmänt,

Ja, tänka sig, Patte fyller år idag :) Nu är vi lika 'gamla' igen ;)

Annars har inte hänt mycket, jag har jobbat idag, varit på massage (vilket var helt gudomligt) och mer har jag nog inte gjort, ja, det där vanliga, lagat mat och dammsugit lite då.

Nu är jag orolig, den här förbaskade svininfluensan... jag tror att jag i alla fall ska vaccinera mig och jag tror att även Patte kommer att göra det, barnen vet jag inte, jag törs nästan inte vaccinera Lina, Hugo får ju inte, han är för liten. Jag tycker hela grejen är fruktansvärt obehaglig. Jag önskar att man kunde vara hemma med barnen tills det lägger sig, om det nu gör det. Det går ju o fundera sig blå på det här.

Nå, annat hade jag väl inte nåt på hjärtat, ha det bra alla :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-05 22:08:51

Vi är alla vaccinerade hos oss. Jag har inte haft Kasper på skolan alls denna vecka för han är så hostig och trött. Han fick sitt vaccin i går i Kalix.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-11-05 22:09:17

Det var jag....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela