kaija

8/5

Publicerad 2009-05-08 09:41:52 i Allmänt,

Go morron!

Har vaknat 7:30 på ett ungefär, har inte ens hunnit äta frukost ännu, kaffet är dock drucket :)
Idag blir nog en lite långtråkig dag, Lina är ju som sagt sjuk fortfarande, men på nåt sätt verkar hon piggare. Tog just tempen på henne och enl den hade hon endast 37,6 grader, men jag tror ju att det stiger under dagen. Hon har inte ont enl henne själv, så jag vet inte om hon behöver penicillin eller inte, får se under dagen. Jag tänker dock se till att få penicillinet, för dom tar ju inte helst emot patienter över graden DÖD på vc under helgerna.

Nå, det var väl alles, har dock en bild på gårdagens sallad som jag lägger upp här! God som bara den :)

Salladen jag bjöd åt min vän igår kväll :)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-08 14:57:48

Jepp, jag kan också intyga - MUMS med sallad! =) Tack för att jag fick vara med och göra slut på den! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela