kaija

31/5

Publicerad 2009-05-31 23:06:11 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag har vi haft kalas hela dagen lång, det har varit en mycket varm och mycket trevlig dag :) Vädret vart som sagt väldigt fint så fikat har vi gjort utomhus. Lina har fått en massa presenter, bla ett tält, eller eg var det två tält med en tunnel mellan, som vi fick ta in för att det blåste så erbarmerligt mycket. Hon fick barbiedockor och en häst till det och sminkdocka, ett spel samt lite duplo och säkert mer därtill, men jag kommer inte ihåg mer :) Hugo fick oxå lite grejer, han fick en actionman bil och en gubbe på en mc, han har kört hela dan, alltså utan uppehåll... Som grädde på moset ville han sova med denna gigantiska tingest, men pappa hejdade det, han fick sova med sin lilla 'tyckel' istället :)

Som morsdagspresent fick jag...exem...på riktigt, fast det var pga egen dumhet. Köpte härförleden en burk med 'bodybutter' av en mycket fin sort (den luktar himla gott) som jag i min enfald trodde att jag skulle kunna använda. Jag tänkte att  jag använder den istället för parfym, så jag smetade in det lite på halsen och lite på armarna och där har jag nu exem. Jag tål det helt enkelt inte alls. Den burken har fått ett nytt hem, den bor numera hos svärmor, NEJ, jag vill henne inget ont, men hon kanske har tur och tål den bättre än jag ;) Appropå svärmor, av henne och S-E har vi fått en köksö, två stora (nu pratar vi REAL BIG) zink-krukor, vedlåda, kratta, spade och tom ett järnspett :) Faktiskt så fick jag även några jordgubbsplantor som jag ska gräva ner i morron, just nu är dom i hinkar på gården. Så nu ska jag köpa blommor och plantera i dom stora krukorna och även i mindre krukor som jag oxå har fått idag. Alltså, jag har fått mer än exem idag :)

Nu blir det bara blödder av mitt skrivande, så nu måste jag sätta stopp för det här, GOD NATT ALL FOLKS :)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-01 22:14:30

En köksö??? Men vart i allsina dar ska ni sätta den? I KÖKET ryms den ju INTE. En köksö i vardagsrummet kanske? =) Eller har jag fattat fel, kan en köksö vara nåt annat än det jag tänker på...?

Postat av: Lena

Publicerad 2009-06-01 22:16:06

Förresten.. du är säker på att det är eksem och inte skabb...? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela