kaija

10/5

Publicerad 2009-05-10 17:46:52 i Allmänt,

Bakade en kaka idag, en kokoskaka (försöker baka sånt jag själv inte gillar) som först blev jättefin i ugnen, för liksom sucka och säcka ihop just innan jag tog ut den... Varför? Man blir som besviken när nåt misslyckas, den blev som en kompakt klump, degig konstig, ungarna tyckte i alla fall om den. Ska nog hålla mig till mina standardrecept :)

Annars har inte hänt mycket. Jag vann förresten en budgivning på Tradera, ett fat från Orrefors, Eden hette den, den hör ihop med min skål som jag fyndade på Antikmässan :) Det var första gången som jag någonsin budat där, det lär inte vara sista gången :)

Här en bild på min ihopsjukna kaka :)

Den har dragit sin sista suck ser det ut som :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-12 19:10:14

Den såg ju inte så hopsjunken ut =P kom hit så klämmer jag hela =D.

Grattis till traderafyndet =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela