kaija

7/3

Publicerad 2009-03-07 08:27:37 i Allmänt,

Hej!

Idag är dag nummer ETT i mitt nya liv som bloggare, frågan är då, vad skriver man i en blogg?

Jag har vaknat med Hugo kl 07:00 idag (som alla andra dagar då jag vaknar med Hugo), fixade honom i ordning vilket innefattar blöjbyte osv, vad gäller mig själv så känns det som att jag nog inte kommer i kläder alls, är seg som sirap.  Jag ska fara och jobba idag, börjar kl 11:00. Efter jobbet ska jag på dop, min brors son döps idag, jag missar dock kyrkan, men hinner till fikat i alla fall och det är ju trevligt.

Nu har alla utom far i huset stigit upp, bäst och börja fixa med fika, annars blir det lågt blodsocker och osämja i huset :)

Tack för mig!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-07 11:23:03

Nåmen HEJ kompis! Vad KUL att du har skaffat blogg! Jag är ju som så sällan o hälsar på dig (och vice versa ;)) så det är lite skoj att få läsa vad ni pysslar med ibland =) Ha en härlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela