kaija

30/3 Måndag

Publicerad 2009-03-30 20:19:51 i Allmänt,

Idag är det måndag, det har inte hänt så mycket faktiskt :) Har lagat väldigt god mat, köttbitar i gräddsås och hemgjord potatismos, det blev väldigt gott! Jag gillar ju faktiskt att laga mat ibland :) Egentligen borde jag nu fara ut på promenad, men är helt enkelt för lat för det ikväll och är dessutom lite förkyld med huvudvärk och allt möjligt, ni hör ju själv att jag har massor med ursäkter för att slippa promenera? :) Jag borde ta tag i det här med motion, men får inte ändan ur vagnen om man uttrycker sig som så. Nå, nu ska jag glo på burken, sen säng tror jag, eller så ska jag läsa :)

G´natt!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-01 16:48:07

Hallå, var ÄR du? Är ju redan ONSDAG och ingen uppdatering! Saknar dig ju! Kanske vi måste kommunicera som vanligt folk, med telefon eller besök eller så...? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela