kaija

28/3 Lördag

Publicerad 2009-03-28 19:30:46 i Allmänt,

Denna dag har bara susat iväg och vi har bara njutit av livet :) Vi vaknade kl 6 på morronen (jag njöt inte just då), steg upp ca 7, Hugo får lixom leksaker serverat i sängen, av sin storasyster, snällt va? Nå, jag klev upp, vi åt frukost och gick ut kl 8:30 var ute ca 45 minuter och sen gick vi in och käkade lunch. Hugo jäspade redan tidigare, han var märkbart trött, så efter att han ätit sin korv med bröd gick jag o la honom, han sov från 10:30 till 12:30 då jag blev nödgad att väcka honom, Lina skulle ju på kalas. Jag körde Lina till kalaset och jag åkte med Hugo till 'mommo', där satt vi tills vi skulle hämta flickorna (Ida skulle åka hem med mig). Medans jag drack kaffe hos min mor så kom vi på att vi åker till stan med ungar och allt, det gjorde vi, vi for till 'på gränsen' där vi faktiskt bara handlade mat och gick på toa :) Men trevligt var det ju, ungarna trivdes och vi med! Här kommer en bild på Hugo, just innan vi for till kalaset :)

Hugo sover sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela