kaija

26/3 En helt vanlig torsdag :)

Publicerad 2009-03-26 17:12:36 i Allmänt,

Jag har jobbat igen och en dag till, sen är det helg! Eftersom jag inte har några nya foton så sätter jag in ett par gamla bilder på Lina och Hugo, från när dom var pluttar :) Annars har jag just ätit, åt spaghetti, mamma scans köttbullar (pruttbullar, dom luktar skit, inte är dom alltför goda heller) med pulversås... alltså ingen höjdare idag, men ibland måste man 'fuska'. Nu kom "mommo" så jag ska umgås lite, vi hörs igen :)

Hugo ganska liten :)Lina som liten :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-03-26 20:19:52

Dom är så himla fina dina knoddar!!!! Pruttbullarna är ju goda om mnán slipper känna lukten av dom då dom är ostekta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela