kaija

25/3 Våffeldagen

Publicerad 2009-03-25 18:28:27 i Allmänt,

Idag har varit en arbetsdag igen, som resten av veckodagarna denna vecka. Jag har inte gjort så mycket mer än lagat mat, det blev våfflor med glass och sylt, gissa om det var uppskattat? :) Har just varit och duschat Hugo, det var välbehövligt, Lina ska gå samma öde till mötes, men först sen när Hugo har somnat. Annars har det faktisk inte hänt nåt speciellt, till den som vill kommer mitt laxwrap recept här:

50g tillagad lax (tog förståss av den jag gjorde igår) 1,5p
1 tortilla bröd (42g, alltså mediumstort) 2,5p
Sallad, tomat, gurka, jalapeno, salsa sås för ca 0,5p, vitlök och vad ni vill egentligen, det var supergott!!!

Här kommer några bilder från våran våffeldag :)

Mina fuskvåfflor gjorda på mix :)Hugo äter våffla med god aptit!Lina äter våffla med lika god aptit som brorsan :)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-26 14:14:56

Ser trevligt ut med våfflor, jag hade faktiskt missat helt att det var våffeldag! :-O Men får väl ta igen det nån annan dag =) Hare bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela