kaija

22/3 Söndag

Publicerad 2009-03-22 14:38:34 i Allmänt,

Idag har vi just inte gjort nånting, bara varit. Igår efter att vi kom hem från skogskojan så spelade vi lite 'vem vill bli miljonär', jag vann :) Sen gick min käre man ner och värmde bastu åt oss, det var så skönt efter att man en hel dag luktat som en grillkorv. När vi bastat klart var min bror och hans tjej här, sen kom grannarna förbi och våran barnvakt med hund :) Vi var ett gäng som surrade här, det var mycket trevligt! Sen väntade statt och Raubtier, dom var bra live, kul att höra och det var bra med folk. Vi blev dock inte kvar där så länge, vi var hemma redan 00:40 vilket ju känns bra idag! Hugo hade vett att sova länge idag, han vaknade sist av alla kl 9:30, man kan säga att han valde rätt dag till att ta sovmorron :)

Nu mina vänner kommer bilder från igår!

Tänt var det här!Bullens, en storfavorit i vår familj :)För ovälkomna problemHär går det undanLoket OskarHugo är fokuseradKusinträff på rattkälkeSystrarnaHugo och rattkälkenMaskinparkenFlickorna utforskar skogenLina skidrarLina tar en ofrivillig pausLina kör traktorJag Oskar tar en korvpromenadOskar miniskidrarSågbocken utanför gamla skogskojan

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-03-23 17:01:45

Vad fina bilder! Själv har jag vart inomhus hela helgen känns det som...Nu har äntligen vågen börja visa neråt...Tjoho!!!!! Månne om det är för att jag inte har gått på fyra dagar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela