kaija

6/6

Publicerad 2009-06-06 10:11:47 i Allmänt,

God morron alla :)

Har vaknat idag kl 6:15 av att nån bankade på sovrumsfönstret...med en KRATTA... Det var min styvfar, han och en byakarl kom och gjorde lite markarbete hos oss med traktor. Vi hade nämligen blivit med två stora sandhögar och nu skulle det jämnas ut, det är tänkt att det ska stå ett garage där sen vad det lider. Till saken hör att jag och mina vänner hade tjejkväll igår, så det blev lite vin och god mat, som vanligt, TACK alla mina underbara vänner, det var SÅÅ kul :) Vi måste absolut göra om det, lite då o då i alla fall :) Vi åt som vanligt sallad, med gravad lax i o oliver, fetaost osv, jag och Lena har gjort den flera gånger, den är alltid så god! Till det hade vi färskt bröd och tom en burk sill, det var fö en ny favvo sill, med vitlök och oliver :)

Till nåt annat, mitt exem har börjat bli bättre! Jag fick vara en gång till och visa upp mig på vc, doktorn konstaterade att jag hade fått en kraftig allergisk reaktion och skrev ut stark kortisonkräm och som sagt, nu är det inte illrött mer :) Fast det kliar ff, inte så skönt, men jag hinner nog få bort det till på lördag när vi far till Oulu.

Barnen har varit på dagis hela veckan och en kväll var vi även på dagis och fixade på gården där, det skyfflades i jord i såbingarna och det skottades sten in i kåtan och det grävdes i sand. Naturligtvis var det ju även fika och grillad korv med i bild, barnen trivdes :) Synd bara att vi var tvungna och fara först för vi skulle upp före fem morronen därpå.

Här en bild på barnen, då dom är som sötast :) (fast söta är dom nog mest alltid :))

Mina (och givetvis även Pattes :)) söta småttingar :)

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-06-06 22:18:25

Dina barn är ALLTID söta!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela